har blivit galen i dessa videor!





jag vet att videorna inte verkar så kul att kolla på,men själva saken man gör verar kul!
ska börja göra sånt när jag blir äldre ^^
fast det kanske e dyrt :S
men aja.hoppas ni gillar videon ^^
ska byta namn på bloggen,så fler hittar den!!!

update:
själva köket går inte att köpa längre,men asså i senare videor än denna så ser man hur personen har ett köpt paket som innehåller allt man behöver(utom vattnet da!)det var det jag menade att jag ville göra :)

lite info om detta:
man kan inte äta detta!!(bara ifall nån inte fattat det ;) )
man blandar ett pulver och vatten i en form,för att sedan göra nån slags form av mat av det :)
t ex hamburgare,spagetti,munkar,glass osv...
det verkar kul enligt mej i alla fall ^^
hoppas nån annan oxå tycker detta verkar kul!

ps:jag vet inte hur man byter namn,nån som vet??
jag har skickat hjälp meddelande till blogg.se för att få hjälp med detta,men nån som vet,så jag slipper vänta??:)

update igen:
tydligen heter den andra sorten som jag mena: popin´ cookin
som man kan äta!! haha ^^
så asså:den sorten som inte längre finns kan man inte äta,den som heter popin´ cookin kan man äta!


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Nej Nussi är en klasskompis till Alli (hon är från Gold Coast:). De har känt varandra sen de var små :)

2011-04-10 @ 12:00:20
URL: http://codysimpsonsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0